Wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Wymagania formalne dotyczące wniosku |
|
Wydział Ocen Oddziaływania na Środowisko |
|
Zadanie |
Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
Podstawa prawna |
Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zwana dalej „ustawą ooś”. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. |
Wymagane dokumenty potrzebne do rozpatrzenia sprawy |
|
Forma załatwienia sprawy |
Wydanie decyzji |
Miejsce złożenia dokumentów |
Sekretariat Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Białymstoku, pok. nr 2 tel.: 85 74-06-981 w 10 e-mail: sekretariat.bialystok@rdos.gov.pl lub za pośrednictwem poczty na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Białymstoku ul. Dojlidy Fabryczne 23, 15-554 Białystok |
Opłata |
Opłata skarbowa w wysokości 205 zł zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie od decyzji wniesione w terminie 14 dni do Generalnego Dyrektora OChrony Środowiska za pośrednictwem RDOŚ w Białymstoku |
Uwagi / inne informacje |
Brak |
Wnioski do pobrania |